LEERLINGEN

Thema Stenen.

Onze kleuters vinden in het park heel wat schatten.

Na elke speeldtijd tonen ze hun schatten die ze gevonden hebben.

Stenen, takjes, een stukje gras, een bloem,....

De grootste schatten zijn stenen.

" Juf ik ga die steen in mijn boekentas steken voor mijn mama." Zo klinkt het telkens opnieuw.

Daarom besloten we samen met de kleuters om te rond het thema stenen te werken in de klas.

We gingen op zoek naar stenen in het park.

We vonden er hele grote, hele kleine.

Bij sommige stenen moest je echt je spieren gebruiken om ze te dragen!

Maar geen paniek er er zijn in onze klas sterke kleuters.

Tot slot crieëerden we een eigen steen. Het was niet zomaar een steen maar een toversteen.

 Iedere kleuter had een unieke toversteen!

We knutselden een schatkist om nog meer schatten te verzamelen!