Sportsterrendag.

Zon.

Veel zon.

Sport.

En spel.

En durven.

Of niet echt durven, en toch doen!

Grenzen verleggen.

Zelfstandig zwerven op het (afgebakende) terrein.

Enthousiast zijn.

En ten slotte, moe maar gelukkig op de bus...

Yassin en Louis;  Ik reed op het grote witte paard!

Jawad: Ik klom naar boven op de achtbaan, gleed daarna door het doolhof en sprong veel op dit kasteel.

Anasio: Ik sprong van het springkasteel naar beneden op de mat. Dat was echt diep! Zo spannend!

Aloysha: Ik deed dat ook! Het kriebelde!

Stefan en Alberto: We reden op de gocarts. We zaten daar wel een uur op!

Yassin: Ik vond het leuk dat er andere kinderen van het Klaverblad in onze groep waren.

Emilia: Ik gooide een balletje op een trampoline-net. Ik kon de bal goed vangen.

Nihal: Ik sprong naar beneden op de mat. Ik durfde eerst niet en deed het toen toch. Ik ben trots!

Jawad: Ik schoot met een katapult en een knikker op de witte schijf.

Norman: Ik was geblinddoekt in een doolhof. Juf moest mij erdoor begeleiden.

ömer: Ik zat op een wilde stier. Eerst ging het goed, maar toen viel ik eraf.

Reni: Ik moest een gordeltje aandoen, zo een touw, en dan naar boven klimmen. Toen hing ik aan een touwtje en gleed naar beneden. Zo leuk!

Asmin: Ik was met Anasio in de disco. Daar waren lichten en muziek en kon je de hele tijd springen.

Dax: Ik sprong op de grote trampolines. Op de roze. Dat was leuk.

Allen: " Wij willen nog eens gaan!"