LEERLINGEN

Bosklas - achteraf praatjes

We vroegen de kinderen naar hun hoogtepunt op bosklas...

Lena: "Toen we opstonden moesten we om 8u beneden zijn voor het ontbijt.  Ik dacht dat we gewoon boterhammen zouden krijgen, maar toen kwam er een kar met allemaal lekkers!"

Elizabeth: "Ik vond het jammer dat we het paard moesten achterlaten dat we onderweg op onze fietstocht zagen."

Tuncay: "De Laser game was heel leuk.  Het was gelijkstand.  Het eerste spel hebben zij gewonnen en het tweede spel hebben wij gewonnen.  Olaf was de kapitein en ik schoot de hele tijd naar Olaf."

Krisha: "Het leukste was voor mij dat we Kubb hadden gespeeld, omdat we het buiten in de natuur speelden en samen met het 3de en 4de leerjaar."

Teodora: "Ik vond het leukste spel van de bosklas onze laser game.  Het was heel spannend, want eigenlijk was het een beetje oorlog tussen de blauwe en de witte en we waren echt in het spel."

Anhela: "Op bosklas was het super leuk, maar het allerleukste was het vuur want we hebben marshmallows gegeten.  We hebben ook heerlijke spaghetti gegeten en het kasteel was super groot."

Olaf: "Ik vond het skatepark heel leuk.  Als we kwamen bij het skatepark iedereen zei OMG! Zo groot was dat.  En ik ging met Hamlet over heuvels en dat was super leuk."

Sevdalina: "Wat ik wil vertellen is dat onze slaapkamer de grootste was en dat was echt groot.  Met al mijn vriendinnen in een kamer slapen.  Maar het ergste was dat de meisjes heel veel praten 's nachts.  De tweede dag was ook leuk maar 's avonds toen we kampvuur deden moest ik heel veel huilen."

Hira-Nur: "De sport-carroussel vond ik het leukst.  De eerst sport was Viking Kubb, de tweede was laser schieten en de derde was pingpong (euh, honkbal bedoelde ze ;-)."

Hamlet: "Ik vond het heel leuk om te gaan zwemmen.  We speelden een spel 4 tegen 4.  We duwden elkaar in het water."