LEERLINGEN

De Campagne

Na het bezoek aan de kinderboerderij vroegen we:

Wat gaan jullie zeker vertellen aan mama en papa over vandaag?

Ewout : Hoe ik zelf een broodje heb gemaakt.

Louis: Mona was ontsnapt ! (Mona is een varken)

Reni: Er was een Vlaamse reus, een konijn. Ze heet Anhela. Mijn zus heet ook zo.

Asmin: Het konijntje had een grappige naam: Filou!

Hasan Ali: Ik was een beetje bang als de pony stapte. Ik vond het wel leuk.

Yassin: Het grote, zwarte konijn was superzacht en schattig.

Nihal : Het witte paard was leuk omdat het zo hobbelt als het stapt.

Emilia: Ik was een klein beetje bang omdat het paard zo wiebelde.

Fons: De geur van de bok (geit ), mmm, dat ruikt lekker.

Alyosha: De melk van de geit was lekker en warm.

Alberto: Ik ben blij dat ik op de pony reed.

Rahman: Ik vond het paard leuk.

Norman: Ik vond het cool dat de geit wist wat ze moet doen. Ze stapte vanzelf naar haar plaatsje.

Stefan: Ik vond het leuk om koekjes aan Mona te geven.

Jawad en Havin: ik ga vertellen over de pony.

Lien: De veren van de pauw waren prachtig in de zon, hij toonde zijn staart niet, volgend jaar moeten we dus  terug !

Iedereen: JAAAAAA !