LEERLINGEN

Herfst in het park

Tijdens en na onze prettige herfstuitstap...

'Ik heb hier een kastanje uit zo'n prikkebol' (Feliks)

'Deze tak is een stuur !' (Samira)

'Wij geven een massage met een tak !' (Gabriela en Ivon)

'Kom vlug, er zijn nog 2 paddestoelen !' (Shahd)

'Een baby-boom, een mama-boom en een papa-boom...' (Samira)

'Ik ga aan mijn papa vertellen dat we veel paddestoelen hebben gezien!' (Andes)

'Juf, ik heb in die boom geklommen' (Ecrin)

'Kijk, een grote spin !' (Metin)

'Ik heb zoveel eikels en kastanjes, mijn zak is vol.' (Marie)

'Ik vond het leuk om de kikker te zien want het is de eerste kikker die ik zag.' (Adhrit)

'Er stonden mooie oranje paddestoelen hoog in de boom.' (Miranda)

'Juf, monster-vingers !' (Jules en Timon)

'Na de picknick speelden we voetbal.' (Albert)

'Er waren veel paddestoelen, elfenbankjes en vliegenzwammen.' (Charlie)

'We konden in een boom met kronkelende takken klimmen.' (Monica)

Met z'n allen verwonderden we ons over de natuurpracht, we genoten volop van deze prachtige herfstdag in het park !