LEERLINGEN

Gent, mijn stad

Gülay: Ik was echt blij! We gingen met een boot door Gent varen. Een Man (Mathieu) vertelde veel over Gent door de micro.Wij luisterden en keken.

Güler: Het was prachtig en gezellig!

Cansu en Taqwa: De meneer toonde de toiletten van vroeger. Al de kaka en pipi viel in het water. En dan wasten de mama's hun kleren in het water!?

Latifa: We zagen de kleinste gevangenis van Gent, onder de bug

Jan: Er was een heel klein belastingshuisje. De man zei dat we er allemaal samen niet in zouden kunnen.

Stan: Ik vond het leuk dat we vanop het water het Gravensteen zagen.

Stani: Ik vond de reiger de mooiste!

Jarne: De Leie en de Schelde komen samen in Gent.

Warre: De Sint-Baafskathedraal was super mooi. Alleen spijtig dat het Lam Gods en het walvis skelet weg waren.

Eyüp: Ik zal de mooie ramen van de Kathedraal niet vergeten.