LEERLINGEN

Op bezoek bij de kunstenaar

Op maandagnamiddag mochten op bezoek gaan bij Karel Verhoeven. Hij is kunstenaar en papa van Cis en Thor.

Zijn atelier is in het klein Begijnhof in de Lange Violettestraat te Gent.

Norman: Ik vond het cool hoe hij allemaal dingen in hout verwerkte. Hij haalt zijn inspiratie uit foto's. Hij neemt die zelf in België en in andere landen. En we mochten ook een beetje kunst maken.

Yassin: Ik vond alles leuk maar het leukste was dat we konden vouwen en knippen in lood.

Aloshya: Ik vond de vloer mooi en er waren rare dingen.

Cis: Mijn papa haalt zijn inspiratie uit een boek die hij zelf heeft gemaakt.

Emilia: Het was leuk en ik was rustig in het atelier. Ik heb een tekening gemaakt en andere kinderen konden met lood werken.